Wednesday, April 6, 2011

Dari mata turun ke hati...Nota layang diterima


Gambar ini diambil di Parking lot KLCC last Friday. Ingat aku boleh parking sebelah, but gagal. Sempit dan senget sangat positionnya, so aku round lagi dan dapat depan entrance, naik ke concourse. Terperasan ada satu note dekat wiper belakang kereta ni. Aku pi balik, tengok dekat dan ini hasilnya.

"Have some sense. Is this the way of parking?"
Rasanya ada driver yang sebelum aku sudah kena, dan tak tahan tengok, so bagi note "chinta" kat empunya  kereta ni. Bagus juga yang lekat note ni, sekurang- kurangnya empunya kereta sedar diri yang orang lain pun bayar parking juga. Just park nicely dan tak menyusahkan orang keluar masuk. Bukan susah pun parking kereta...susah ke?

P/S: Aku tak terlibat dalam ini wayang gambar, melaporkan saja buat pengajaran to all of us. Tulis pun tidakkkkk....lagipun tulisan aku lagi lawa.

No comments:

Post a Comment