Thursday, March 3, 2011

Selamat tinggal telco M dan Welcome back telco D-Part 1.

Sambung cerita last week, after internet dan modem out...my phone kena block..handphone that is...call customer service telco M,and the girl said " Encik Arin dah exceed limit of RM200".

Sebelum tu pada Feb 14th, aku pergi downgrade plan, ambil plan murah dan affordable, (aku bukan kaki gayut dan buka internet pun bila perlu untuk tengok news and ebay saja). So selama 14th till 24th Feb, bill mencecah RM263.57. Bestkan?

Dengan rasa panas hati, aku tutup line telco M dan serta merta tukar ke telco D... nasib baik kedai masing-masing dekat. Intend nak pergi HQ telco M nak mintak explanation... because sebelum ni ada orang complain dalam paper, sama kes dengan aku...Within this week, aku nak pergi sana...kira aku ni unsatisfied customer. So to be continued dalam Part 2.

No comments:

Post a Comment